Semakin Sendiri

saya dapat lagu nie dari kawan saya ..
mendalam kuwt ..
besh cgt .. :)
dengar larh ..
pengakuan berani mati 
'hey awak ! apa yang ada dalam hati saya nie cume kenangan je ,
tiada lg nyata nya kan , saya harap awak dapat pikat 'gadis' yang awak suka tu ye awak
biar awak tiada disisi saya lg tp saya akan igt semua pesan awak 2'
ingat pesan saya 
'sebelum kita jumpa seseorang yang tepat untuk kita , kita memang diuji dengan 
pasangan yang tidak tepat , kenapa ? sebab kita akan belajar 
dari kesilapan supaya kita tidak mengulangi kesilapan itu lagi'
 
awakk ... :) !
terima kasih hadir dalam hidup & hati saya 
terima kasih ubah saya 
terima kasih cinta , sayang & rindu saya
terima kasih juga dengan hati yang awak hancur kan ini ...
saya sayang awak ...
saya tak kan mencari cinte lagi ..
kali nie saya akan bia kan cinte itu hadir dengan sendiri ..
~penanggungsepi~
:'(                
 

No comments:

Post a Comment